Kleine gids voor de briefschrijver


ISBN: 90-74734-16-2
Prijs: € 5,00
Aantal pagina's: 56

Van brieven mag je verwachten dat ze leesbaar zijn. U schrijft niet een brief omdat u iets onduidelijk wilt maken. U schrijft een brief omdat u iets duidelijk wilt maken: dat de ontvanger moet betalen en liefst op tijd, dat hij wel een uitkering krijgt, maar slechts voor 6 maanden, dat de garantieperiode verstreken is et cetera. Is het niet beter als de ontvanger begrijpt wat u hem duidelijk wilt maken? Dat hij het, ondanks de misschien vervelende boodschap, eigenlijk best een aardige brief vindt? Vandaar dat wij er dit boekje aan besteden.


"In (...) een lekker dun boekje beschrijft communicatietrainer Jack Diekstra hoe het ook anders kan."
De Zaak

"Het opstellen van een klantvriendelijke brief kan een heel getob zijn. Zeker als de mededeling van iets minder vriendelijke aard is. Als je daarbij een steuntje in de rug kunt gebruiken, is het boekje (...) misschien iets voor jou."
Werkjournaal


Bekijk de inhoudsopgave van deze gids

Bekijk twee voorbeeldpagina's uit deze gids